سامسونگ Galaxy Player 5.8 را معرفی کرد .

تبلیغات

سامسونگ Galaxy Player 5.8 را معرفی کرد .

 

13460571531 سامسونگ Galaxy Player 5.8 را معرفی کرد .

اگر فکر می کردید صفحه نمایش گلکسی نت بسیار بزرگ بود و عرضه صفحه نمایش بزرگتر از آن گوشی را تبدیل به تبلت می کند ! حالا سامسونگ دست به ریسک دیگری زده و گلکسی پلیر با صفحه نمایش به اندازه ۵٫۸ اینچ معرفی کرد . احتمال می رود گلکسی نت ۲ سایزی به اندازه این گلکسی پلیر داشته باشد چیزی که در مورد گلکسی نت ۲ شایعه شده است استفاده از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است که این گزینه معقولانه تر است . جهت اطلاعات و تصاویر بیشتر از این پلیر توجه تان را به ادامه مطلب جلب می کنم.

 

این گلکسی پلیر از صفحه نمایش Super AMOLED با رزولشن ۹۶۰ در ۵۴۰ با تراکم پیکسل ۱۹۰ dpi بهره می برد. نکته نا امید کننده در صفحه نمایش این پلیر ، فقدان رزولشن HD و استفاده کردن از وضوح تصویر Sub HD در این پلیر است . با این سایز از صفحه نمایش استفاده از این رزولشن قطعا یه نکته منفی برای آن به حساب می آید.

13460572091 سامسونگ Galaxy Player 5.8 را معرفی کرد .

پلیر Galaxy Player 5.8 با سیستم عامل Android 4.0 عرضه می شود و از باتری به قدرت ۲,۵۰۰mAh بهره می برد مشخصاتی از پردازنده و سایر جزئیات داخلی ارائه نشده است و بر عرضه همین اطلاعات بسنده کرده است . این پلیر قرار است با حافظه های داخلی ۱۶GB و ۳۲GB عرضه شوند ولی زمان عرضه و قیمت این پلیر هنوز نامشخص است . باید تا ۲۹ آگوست منتظر بود که سامسونگ اطلاعات جدیدی از این پلیر عرضه نماید.





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.